Veelgestelde vragen

1.      Wat is het bezorggebied?

– Wij bezorgen in: Amersfoort, Leusden, Woudenberg, Achterveld, De Glind, Scherpenzeel, Renswoude, Hoogland, Hoevelaken, Nijkerk, Nijkerkerveen, Stoutenburg, Zwartebroek, Maarsbergen en Terschuur.
Valt uw adres buiten de postcode? Dan wordt de bestelling automatisch op afhalen in Leusden gezet.
– Dit kan op de maandag in Leusden op de Terberghorst 2. Bij voorkeur’s ochtends afhalen, maar in de middag is ook mogelijk.

2.      Ik wil mijn doosje afhalen. Waar en hoe laat kan dat?

Dit kan op de maandag in Leusden op de Terberghorst 2. Bij voorkeur’s ochtends afhalen, maar in de middag is ook mogelijk.

3.      Wat gebeurt er als we niet thuis zijn?

Dit is geen probleem. In principe wordt het doosje dan bij de voordeur neergezet. Indien mogelijk, op een beschutte plaats. Het is ook mogelijk om bij de bestelling een opmerking te plaatsen voor de chauffeur waar hij het doosje kan neerzetten. Bijvoorbeeld in een schuurtje of onder een kratje.

4.      Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?

Het abonnement kan gepauzeerd worden onder mijn abonnement op de website.  

5.      Hoe kan ik mijn abonnement veranderen?

Het abonnement kan gewijzigd worden onder mijn abonnement op de website.

6.      Hoe kan ik mijn abonnement annuleren?

Het abonnement kan geannuleerd worden onder mijn abonnement op de website.

7.      Wat zijn de bezorgdagen en tijden?

De bezorgdagen verschillen per plaats.
Maandag: Leusden, Amersfoort, Woudenberg, Hoogland, Stoutenburg en Maarsbergen.
Dinsdag: Achterveld, Scherpenzeel, Renswoude, Terschuur, Zwartebroek, Nijkerk, Nijkerkerveen, De Glind en Hoevelaken.
De tijden kunnen variëren. De meeste bezorgingen zullen in de ochtend worden gedaan, maar er zijn ook routes die begin van de middag gereden worden.

8.      Kan ik een bestelling plaatsen op de bezorgdag zelf?

Dit is niet mogelijk. Om een bestelling te ontvangen op maandag of dinsdag, moet de bestelling voor zaterdag 12:00 uur ’s middags zijn geplaatst.

9.      Hoe gaat het met de betaling?

Bij de bestelling van een eenmalig Vitamientje, wordt deze betaald via iDeal. Bij een abonnement wordt de eerste bestelling ook betaald via iDeal. Vanaf de tweede levering wordt er een automatische incasso in gang gezet. De incasso vind NA de levering plaats.

10.      Kan ik mijn fruitbox zelf samenstellen?

Het is als particulier niet mogelijk om zelf een fruitbox samen te stellen. Iedere klant ontvangt elke week een door ons samengesteld doosje met een variatie aan verschillende soorten fruit. Hierbij wordt er ook rekening gehouden met fruit dat veel gegeten wordt zoals appels, bananen en mandarijnen.

11.      Wat moet ik doen met de lege doosjes?

Wij waarderen het om de lege doosjes weer terug te krijgen. U kunt het doosje dan ook weer meegeven aan de chauffeur bij de nieuwe levering.

12.      Wat zijn de kosten van het Vitamientje?

Het Vitamientje kost per week €12,-. De bezorging is gratis.

13.      Hoe werkt het abonnement?

Met Vitamientje voor iets meer dan een tientje ontvangt u elke week een doosje vol met gevarieerd fruit. De inhoud van het doosje wordt door ons zelf samengesteld. De bezorgdagen zijn maandag of dinsdag, afhankelijk van uw adres. U kunt een bestelling plaatsen via de shop voor zaterdag 12:00 uur ’s middags en dan komen wij het de week erna gratis bij u thuisbezorgen. De betaling gaat eenmalig via iDeal en na de tweede levering wordt er een automatische incasso in gang gezet. Graag nemen wij elke levering het lege doosje van de vorige levering mee terug.

14.      Ik heb mijn fruitdoosje niet ontvangen, wat moet ik doen?

Dat is heel vervelend. Neem snel contact met ons op via de mail, social media of telefoon.